022

Helvete vad lat jag varit i helgen! Inga promenader trots det fina vädret, skämmes! (Dock ett par cykelturer till Frövi i veckan.)

I Lördags så hjälpte Patrik sin bror att svetsa lite så jag spenderade dagen hos mamma och pappa (frukost och melodikryss hemma först, som alltid). Hjälpte mamma att organisera lite på hennes kontor - aka, mitt rum! Vi bojkottade melodifestivalen och jag och pappa tittade på 2012 istället! På kvällen lyckades vi bli halvt ihjälskrämda av åska med! Det lyckades bara att bli en smäll - men den var ordentlig!

I Söndags så åkte vi i familjen till min bror och firade honom (han fyllde 28 i måndags). Han bjöd på egeninköpt smörgåstårta, som avnjöts i solen på hans balkong. Det var trevligt! Hade inte riktigt räknat med att han skulle fira något, då han är relativt nybliven singel - men det gjorde han! Men det kändes lite konstigt och som att vi bara ignorerade det uppenbara ett tag, men, ja...blir väl så antar jag?!

I Måndags så skulle grannarna ha kommit över, då vi var och åt hos dem i förra veckan - men det blev inte så! Så Patrik tog med sig Linnéa och barnen hem istället! Det är alltid kul, blir ev. tacopaj hos henne senare i veckan! :)

Måste rekommendera serien Alcatraz också - väldigt bra! Såg första avsnittet i Måndags (för Patrik hade sett det), det var dumt gjort - ville se hela serien direkt! Börjar sändas i TV4 i April, om man inte har andra möjligheter att streama eller kolla!

Ha en bra vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0