021

Helgen har varit bra.

Drog mig upp och tog en timmas promenader både Lördag och Söndag morgon - och på Söndags morgonen var det ändå -9 grader ute! Då ville jag gå och lägga mig igen, but I didn't! Sprang tillochmed ett par vändor - bestämde mig för ett gäng snöpinnar och siktade på att springa där emellan. Funkade! Siktar på att kanske kunna springa hela vändan till sommaren?!

I Lördags var det fint väder - så då bestämde vi oss för att åka och grilla korv; tog med oss Mattias och Kamilla. Dock var det upptaget nere vid Prästryggen - så vi åkte hem till Kristina istället och grillade där. Det var trevligt :) Och VARMT i solen. Sånt uppskattas.

Började titta på The Walking Dead igår. 
Ganska så bra, börjar lite som 28 Days Later - tycker ju om Zombies och så, men på något vis så känns den iallafall som en alldeles för lång Zombie film. Och på tal om ingenting så längtar jag efter nya Resident Evil filmen som kommer iår. 2012 är kommer bli ett SJUKT bra år för uppföljare och biofilmer överlag tror jag!

Men In Black: 3
The Avengers
The Hobbit
G.I Joe 2
Resident Evil: Retribution
Hotel Transylvania
Paranormal Activity 4
The Dark Knight Rises
The Devil Inside
The Expendables 2
Underworld: Awakening

Japp, får spendera lite tid på bio iår - eventuellt framför projektorn :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0