042

 
Jag anmälde mig frivillig att jobba Linde Open i helgen. Varför inte, när jag ändå hade varit intresserad av att gå dit. Jag fick stå lite vakt (som synes)(hittat mig?), men mest stod jag i grillen och tog betalt. Det var långa dagar, men framförallt roliga! Tyvärr sista eventet för säsongen dock - men det tar jag igen nästa år då jag blir med igen! Älskar ljudet, stämningen och folket - och så alla fina bilar och motorcyklar så klart! :) Var ett tag sen jag var där sist. Men det känds lite som en pusselbit som saknats!
 

 
För var dag som går tycker jag att jag hittar bitar av mig själv som jag tappat och nu pusslar tillbaka!

Kommentarer
Postat av: DK

Snygg du är i gul väst. <3

Svar: Ja jävlar vad jag var vacker du! Haha! <3
Dynasty

2012-08-22 @ 10:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0