100227

Haha, bättre sent än aldrig. Idag har jag plockat ned de sista julsakerna! Hade tänkt låta det vara tills midsommar - eller tills P fick nog, vilket som nu kom först. P tyckte vi skulle plocka ned det idag. Så, now it's done.

I övrigt så är det intet nytt under solen. Allt rullar på.

Eller förresten, det ringde en till mig igår och erbjöd (eller sa snarare åt mig) att få bli make'ad och fotograferad av proffs. Gratis! Och så få köpa bilderna om jag ville ha! Bli hämtad med limo och allt... Fick ta med mig tre kompisar också! Någon som är intresserad? 13 Mars isf - 2,5 timme i Örebro! Annars struntar jag nog i det hela...!

Nerdar Screamworks på repeat - och livet är som det ska!

Heja växthuseffekten - det töar ute! Kepp it up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0