Party party.

Tenta imorse. Svårt att säga hur det gick, kändes iallafall okej - men den var lite lurig. Hann dit precis till kvart över. Tur att de ändrade det där med tiden, annars hade jag blivit försenad. Och då man får vara högst en kvart försen - så det hade varit lite på håret om tiden varit 8:00 som det först var sagt...

Sen var det att ta tåget till Linde och upp till svärföräldrarna och äta smörgåstårta. Gott, gott! Sen handla lite på systemet och så hem igen. Städat lite. Och så försökte jag färga i lite lila i de ljusa fläckarna jag har. Men det gick sådär. Det tog inte riktigt, fast det satt i 2,5 timmar. Men men, färgen börjar väl bli lite gammal. Får köpa ny! : ) Patrick ville jag skulle ha lila slingor igen! Hihi. Och han som var emot hela idén med svart hår + lila slingor från början. Jah, men man kan ju tydligen ändra sig!

Snart kommer det folk. Ska ha lite fest för att fira att Patrick fyller 24 imorgon. Och DK fyller 22, hon är visserligen inte här - men hon får ändå inte dricka, så - jag festar åt henne! Skulle kanske ha åkt ner den här helgen och gått på Björn Rosenström - men min tenta kom ivägen!

Imorgon kommer pappa hit och ska fixa elen i köket! xD

Börjar verkligen sakna att ha ett kök nu. Jag vill ju laga mat. Dessutom börjar det märkas av på kroppen att man inte fått i sig ordentlig mat på ett tag. Isch. Illa det här - får fan ta att bli och börja träna eller ngt snart! Det är inte bra det här! Inte bra...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe.. jag vet inte riktigt va manodepressiv är :P



Hoppas ni hår en fin fest! Och Grattis Patrik!

2009-01-31 @ 19:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0