Tisdag



Kom ihåg att ta hem klosaxen idag, så nyss (efter kloklipp såklart) så tvättade jag av katterna! Och nej, inte i tvättmaskinen - i duschen! De är inte så glada på mig nu, inte glada alls! Hehe. Men de ser bra lustiga ut med fuktig och spretig päls! Duschar dem inte ofta, men var tvungen nu då deras päls var full av sånt där stendamm - den kändes alldeles sträv när man tog idem. Så då tyckte jag att det var dags!

Var till universitetet idag. Hade seminarium imorse. 8:15 - 10:00. Fast det strulade väldigt med tågen - det var tur att jag överhuvudtaget kom dit. Hm. det tåg jag brukar åka med går 7:25 - det var försenat tills jag vet inte när - om det ens kom fram? Och det tåg som i vanliga fall går 6:43 var försenat till 7:30 så jag kunde åka med det. Tur i oturen typ. Men men. Stackars Ullis (kursare) hon åker från Ludvika med det tåget som i vanliga fall går härifrån  7:25. Hon satt fast på det tåget jag vet inte hur länge - hon hann iaf inte komma på seminariet! Vet inte om hon hann till det efter heller?

Tågen hem gick iaf som de skulle - träffade mamma på stationen på väg hem! Trevligt. Gick hem till dem och fikade i väntan på att Patrick skulle sluta jobba. Hon och jag somnade i soffan framför tv'n ; ) Hehe. Inte så svårt när man har en brasa som brinner och fleece filtar över sig! Plus att vi båda sovit lite dåligt inatt... Men men. Så kan det gå : )

Nu är Patrick nöjd. Han lyckades bränna ut sitt spel på min laptop - hade glömt att jag hade en brännare på den! ; ) Så nu spelar han D.O.A Extreme 2,  eller vad det nu heter? Haha. Skulle inte ha visat honom det spelet. Men men, trodde att Rockband 2 skulle ha varit första prioritet - tydligen inte! :p

Imorgon är det ledig dag igen. Nice de! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0