Fredag den 13e

Nu vet jag vad det är jag ska blogga om för att få kommentarer - bebisar! Och dessutom lägga ut bilder, verkar tydligen göra susen. Suck. Gårdagen var en engångsföretelse - lär inte bli så mycket bebis prat här inte... nepp!

Igår var det universitetet som gällde - föreläsning på eftermiddagen; "Respitoriska Sjukdomar". Haha. Pratade mycket om Astma. Hehe. Jag svara på det mesta han frågade om - och jag hade inte ens läst på! ; ) Var bara att tänka på Patrick, hans mediciner och hur han blir vid anfall och vid eventuell överdosering.

Hämtade ut Volbeat biljetterna igår med! xD Nu är det nästan dags snart! 6e Mars i Karlstad - blir kul de!

Igår var Patrick och röntgade sin hand - som han haft ont i en månad snart! Jag sa åt honom att gå till doktorn tidigare, men han är ju som sagt lite envis min älskling! Och, ja, vad röntgen visade vet jag inte; men han hade iaf en förslitningsskada av något slag. Så idagså fick han iaf åka tillbaka till sjukhuset och prova ut en stödskena till sin tumme - som han ska ha på sig i tre veckor. Först var han förfärad för att han inte skulle kunna spela 360 - men, jah, han har testat nu - och Rockband verkar fungera rätt bra ändå! ; ) Man har sina prioriteringar... :p

Idag var vi till Max och åt med Micke och Linnéa.
Sen kom Tias hit för att fixa med hans dator.
Just nu är de två hos Krister och dricker kaffe - eller ngt? De kommer tillbaka när de kommer tillbaka.

Imorgon är det alla hjärtans dag. Och jag tror vi ska spendera den med att installera en stereo i bilen - romantiskt va? :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0