Fredag

Ännu en fredag. Känns som att den här veckan har gått välidgt fort av någon anledning. Och det känns som att det hänt en del också.

* 3 dagar på universitetet - måndag, tisdag och onsdag.
* Fick reda på att min faster varit tvungen att ta bort sin hund : /
* Fick reda på att min faster skaffat sig en katt : )
* Lisas och Nicklas Theodor kom äntligen ut i måndags - 9 dagar försenad! 53 cm lång och 4,2 kg. Stor bebis : ) Kan försöka lägga upp en bild här eller på bdb sen!
* Har diskat all disk vi hade.
* Städat bort det mesta av byggdammet - men det är svårt att få bort allt!
* Har lärt mig att min sambo har en underlig besatthet när det gäller Jackie Chan filmer.

Kanske inte ser mycket ut. Men det känns som mycket.

Och nu. NU SNÖAR DET! Har blandade känslor inför det. Tycker ju iofs att det är rätt så fint med snö - när den får liga och så. Men när det smälter är det inte lika kul. Dessutom - jag vill ha vår och sommar nu. Så jag kan få plantera fina saker i rabatterna och ställa ut krukor...och annat somrigt : ) ~längta~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0