090227



Köpte en ny mobil i Onsdags. It's pink and it's pretty! : ) Mitt abonnemang hade iaf gått ut så jag tyckte att det var en bra idé att passa på då. Böt även till abonnemanget Telia Max 25 (jag hade vänner innan). Bra och biligt ; ) Kostar 49 :- / månaden och i det så ringer man gratis till alla telia mobiler - plus att man skickar fria sms till ALLA! xD Me like!

Annars har det inte hänt alltför mycket på sistone.

Mina Twilight böcker har åkt till småland.

Patrick är sjukskriven.

Vi har sett klart på alla Supernatural vi hade låg och  vi är i fas med Ghost Whisperer (nya avsnitt ikväll). Så nu har vi börjat om med säsong ett av House M.D för att ha något att se på! Hehe. älskart, speciellt när jag kan vad många av de latinska namnen de slänger omkring sig betyder! Det måste ju betyda att jag faktiskt lär mig någonting av den utbildning jag går på.

Hm.

Det brinner mkt i Frövi nu tycker jag. Det känns lite olustigt... : (
Först husen nere på fröjevi. Sen sågen i onsdags och nu igår ett hus uppe vid frövifors - och det är ju inte ens är bebott! Det är typ ett minneshus/museum. Komigen - det tar egentilgen emot att säga det; men - det känns som de måste vara anlagda! ~ryser~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0