090430

Min faster fyller 60 år idag - grattis till henne!



Fick min Twilight igår - härligt att ha den i bra kvalisort : ) Extramaterialet var bra - men det hade lätt kunnat vara mera!
Nu väntar jag på New Moon - hoppas att de gör den någorlunda rättvis och inte förstör alltför mycket. Det är lätt en sådan som de skulle kunna göra helt "fel" ... De måste låta det vara 'bara Bella' och inte lägga in massor med Edward bara för att!

Aja.

Förstår inte varför de inte plockar upp våra sopor för? ~morr~ Jag som ställt ut dem vid vägen och allt!

Hehe. Öppnade dörren i morse för att få in lite frisk luft och då har vi en nätdörr sitter i så inte kattorna ska springa ut. Jag gick upp lite snabbt och när jag kom ner igen hade MiniMe blåst upp sig till en liten hårrboll - för ute på trappen satt det nämligen annan katt! ; ) Det tycker hon inte om :p



hit och ladda ner låten som finns där. Och, JA, jag uppmanar till nedladdning! Vet med största säkerhet att han som gjort låten INTE kommer ha någonting som helst emot det! : ) Det var faktiskt en riktigt bra låt! : ) Text här nedan;

Ni har tärt för länge på Sveriges demokrati
Med FRA-lagen, Ipred och datalagringsdirektiv
När ska ni lära er, information vill vara fri?
Ni ser det inte, det är inte lätt – Vi börjar likna Sovjet

Piraterna seglar med Bryssel som mål
Vi kommer, vi kommer
Ni ska se vad vi tål
När vi strandat ska vi tåga som en enad front
Huka er Europa vi har flaggan i topp

Det fanns ett 90-tal då Sverige låg på topp
Nu vill dom skrota den tekniken vi tillsammans har byggt ”opp”
Kom igen nu svenskar, ge oss pirater en röst.
För skyddat privatliv och delad kultur.
Det ska bli ändring i höst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0