090424

Betalat räkningar idag. Blä. Det är aldrig roligt att se alla pengar försvinna på ett klick. ; ) Men nu var det klar för den här gången! Eller, det kommer en räkning till nästa vecka - men den kan jag gladeligen betala; för den kommer med min älskade film Twilight! xD



Den här veckan har verkligen varit "a blast from the past" som man säger. Har sett/stött på en massa gamla klasskompisar och hanterat alla tankar och känslor det för med sig. En del bra och en del dåliga... Men kan ju iallafall säga som så att efter tre år - jag saknar faktiskt mpc3! Jag hade väl aldrig trott att jag skulle sakna gamla klasskompisar. Men det gör jag - tillochfrån! Vi hade roligt på media - det var den bästa skoltid jag haft!

Har också funderat på den uppenbara babyboomen bland mina jämnåriga - wtf? Är jag efter - eller är det de som ligger massa före?



Ett erkännande som gör lite ont, som jag skäms för, men som jag måste acceptera! Är att jag på ca 2 år har gått upp 10 kg! 0_o Det är fan deprimerande - och inte så lite heller! Och jag vet att jag måste ta tag i det - men jag vet inte hur. Känns hopplöst : (

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0