090409

Torsdag idag, känns som fredag dock.

Blev att åka med DK till badhuset i lindesberg idag. : ) Var väldigt länge sedan jag badade sist - och ännu längre sen jag gjorde det där - föredrar ju egentligen Gustavsvik. Men, då DK inte trodde att vildforsen skulle vara bra för henne och "itet" så valde vi linde. Dessutom är det ju påsklov i Örebro nu. Vilket innebär MASSOR med besökare, plus dyrare inträde på Gustavsvik. Men men. Det var iallafall mycket skönt att få bada - det borde jag göra oftare; men, ja det är inte alltför kul när man är själv : ( ... aja, det var iallafall nästan bara DK och jag där - plus en drös mammor med bebisar och yngre barn ^^ Det var skönt - ingen trängsel och massa skvätt :p



Blev godkänd på min KTC examination också - det var skönt! : ) Den hade inte varit kul att göra om kan man ju säga...



Kanske Elmia imorgon; är bra sugen på att se hur de byggt upp American Graffiti Hallen. Men men, får se vad ekonomin säger om det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0