038

Precis beställt gardiner till min nya lilla lägenhet - lila såklart! Haha, kommer nog bli en ganska så lila lägenhet, men det kan jag leva med. Känns fortfarande konstigt att jag ska bo själv någonstans, ensam, i något som är bara mitt och där jag får ha det precis som jag vill utan att någon annan har synpunkter.

Lotta krävde första tjing som besökare till nya stället - får se hur det går med det, mamma, pappa, Jocke och Linus har ju redan varit där. Men jag antar att hon kommer gilla att det inte är långt att gå dit, och inte kräver en biltur ut i buschen. DK får jag skicka bilder till och så får hon väl bosätta sig där när hon tittar upp nästa gång ;)

I övrigt mår jag bra - bättre än jag trott att jag skulle göra. Är inte riktigt säker på hur jag ska tolka det, men ja, that's for my mind to think about alone.

Började jobba på mitt schema idag - fast jag fick börja redan förra veckan pga lite sjukskrivningar, och jobba storhelg är ju aldrig fel! Haha, jobbade dag i Torsdags och kunde således åka med lillebror upp till Lindesberg - slutade dock tidigare än honom så fick vänta lite efteråt, när vi skulle mötas sa han; "ses på systemet" ! Åren går fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0