007

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
10 år sedan, 2002 - var 14 år, gick 8 och var allmänt missnöjd tror jag.
2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
3) FEM SNACKS DU GILLAR
• Ostbollar
• Grönsaker m. dip
• Popcorn
• Pringles
• Choklad
4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
• Mabellene I Hofteholder - Volbeat
• lyckoamuletten – Stefan Andersson
• Peta in en pinne i brasan – Mats rådberg och rankarna
• Hur det än känns – Danish ft. samzon
• Hollywood hills – Sunrise Avenue
5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
• Kamera utrustning ink. studio grejor+ lokal
• Kläääääder ink. skor!
• Bil/ar till min älskling som han ville ha (A)<3
• Åka jorden runt o fotografera och stanna ca 1-7 dagar på varje ställe.
• Ta med min älskling å åka utomlands några veckor till nå lyxigt ställe
(inte som den ovan utan mer som semester)
6) FEM DÅLIGA VANOR:
• Lätt irriterad/sur
• Skrattar åt fel saker - alltså skrattar i fel lägen
• biter på naglarna ibland
• Inte äta frukost.
• Säga exakt vad jag tycker och tänker - trots att ja egentligen bör hålla tyst ibland.
7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
• Fotografera !
• Prata/umgås med älskling
• umgås med släkt och vänner
• Sovaaaa
• Photoshop. (webdesign och redigering)
8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
• Kjolar - knälånga eller som täcker hela benen
• byxor med hög midja - har några men använder inte - usch.
• Höga skor (Alltså inte klack utan såna som går upp till knän osv. )
• För blommiga/tantiga tröjor/byxor
• uhm.. hjärnsläpp !
9) FEM FAVORIT SAKER:
• Min ögonsten - kameran
• Min dator
• Mobilen såklart.
• mina ringar
• kläder, skor och andra accesoarer
10) FEM  PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
10 år sedan, 2002 - då var jag 14 år. Jag gick i åttan och var allmänt missnöjd tror jag.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Jag Theory of a Deadman nerdade och väntade på tenta resultat!

3) FEM SNACKS DU GILLAR
• Choklad
• Popcorn
• Grönsaker och Dipp
• Stjärnor (Typ chips)
• Klubbor (Zoo och Hallon/Lakrits)

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
• Kenneth & The Knutters - Vild Vild Vespa
• En vild variation av Disneylåtar, kan de flesta
• Ebba Grön - Die Maur
• Gyllene Tider - Billy
• P!nk - So What

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
• Betala av våra lån
• Skaffa körkort
• Köpa en Bil till mig själv och till Patrik
• Åka till USA med DK
• Big-fakking-shopping-spre!

6) FEM DÅLIGA VANOR:
• Skjuter upp allting jag ska göra; "jag ska bara"
• Lever mig in i allt som jag läser lite för mycket
• Rycker hår från huvudet
• Äta oregelbundet
• Besserwisser

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
• Läsa
• Lyssna på musik
• Umgås med vänner och familj
• Titta på film/serier med Patrik
• Skriva och hitta på historier

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
• Plysch
• Manschester
• Hög, smal klack
• Brunt
• Brottarsandaler

9) FEM FAVORIT SAKER:
• Min Ipod
• Min HTC Desire
• Min dator
• Mina foton
• Min Sons t-shirt

10) FEM  PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
Äh, dom som vill själva!

Tog den iaf av Jessica!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0