043

Har inte flyttat färdigt än, tyvärr, har inte haft tid - vilket iofs är bra, för det betyder att jag tjänar lite pengar ;) Men jag har iallfall packat upp allt, startat kyl/frys och städat. Jag ska bara flytta över mig själv och katterna - och så kläderna. Men det får bli i nästa vecka när jag går av schemat.

Var och handlade lite idag - då dom har 10:- vecka på ica. Passade på att köpa lite bra att ha och lägga i frysen, typ bacon. Men, det var mest en parantes, det jag ville komma fram till var att när jag gick upp i lägenheten (MIN LÄGENHET) och premiär la in saker i kyl och frys så kommer jag på mig själv med att flina. Ni vet, lite sådär små dumt som man gör när man är ny förälskad. Och ja, jag kanske är lite små förälskad i livet, och mitt nya hem.

Det kommer blir bra det här! :)

Kommentarer
Postat av: DK

Jag kommer snart upp så vi får inviga stället på vårat vis. ;-)

Svar: Gör du? :) Gilla på det isf! :)
Dynasty

2012-08-22 @ 10:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0