110908

Måste skriva ner min dröm medans den fortfarande är någorlunda färsk i mitt minne. Gör't inte ofta - men då den var konstig i episka proportioner så måste jag nog det.

Blev iaf jagad av ett psykotiskt ex som inte fattade att han var ett ex genom min hemort och tillslut genom ett av husen där (som inte riktigt var sig likt på insidan) - in i en lägenhet med japaner, där jag fick gömma mig i badrummet. Sedan vidare därifrån genom ett fönster i duschen in i ett omklädningsrum fullt med ryssar som hjälpte mig genom att leda bort exet samt löste ett matte problem. Som jag behövde ha hjälp med för att kunna rädda en massa människor som fastnat i en gruva som kollapsat! Vilket jag hade i bakhuvudet hela jakten ;) ... För att inte tala om den halvmeter långa getingen vi skulle driva ut ut min gamla lekstuga?

Något är inte helt rätt med min hjärna!

Men men, är glad så länge jag inte drömmer om ormar! Usch! Hatar att bli biten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0