Recension

Har aldrig varit mycket för ansiktsvård, och har egentligen heller aldrig känt att jag haft något större behov av det. För finnar har jag aldrig haft besvär av (fast det får jag väl nu bara för jag skrev så) men dock har jag haft lite problem med pormaskar. Så jag blev glad när jag blev utvald och fick hem "Neutrogena visibly clear" för att testa. Dock har jag inte tyckt att det fungerat på mig - det har snarare gett mig fler pormaskar, än vad jag blivit av med. Jag räknade med en initial ökning, då jag tänkte att det kanske fanns en del att "tvätta ur", men det gav sig liksom aldrig.
Så jag kommer gå tillbaka till det jag gjorde förut och tvätta med vanlig bodyscrub när jag får ett "utbrott".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0