111108

I helgen var det alla helgona STUM i Rättvik, så som det alltid är v.44. Och idag så råkade jag idag få se den här lilla filmen som någon gjort, och när jag gör det så blir jag så nostalgisk att jag nästan får tårar i ögonen. 
För något av det bästa och roligaste som jag någonsin har gjort, är när jag och DK var där 2003!
Fyra dagar, bara hon och jag - och så visserligen det resterande lägret förstås. Men innan vi åkte dit så kände ju inte vi någon av dem! Vi visste inte ens vilka vi åkte upp med! ;) (Vi bussade med Arboga.)


Så många oförglömliga minnen!


Så många oförglömliga människor!

Vi sjöng. Vi skrattade. Vi skrattade så vi grät. Vi fotograferade. Vi talade en hel del i telefon. Vi lekte. Vi dansade. Vi fick kramar, så många kramar. Vi bodde i den vita lägergården (som var röd). & Vi var uppe hela natten! 

Jag saknar det, och ibland så kan jag önska att jag fortfarande var sådär ung så jag kunde få åka på läger.
Men vem vet, kanske ska försöka få SKU'arna att åka dit - så jag kan få åka som pedagog! :D



DK - jag måste få låna ditt foto album så jag också kan få bilderna från då!
Dom fattas mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0