110109

Alltså, jag har inte gjort dag 30 än - man det är bara för att jag inte vet vart jag gjort av min stackars kamera. (Konstigt, när jag vet vart sladden är så vet jag inte vart kameran är och när jag vet vart kameran är då hittar jag aldrig sladden!) Men, när jag hittat den ska jag fixa lite nu och då bilder! :) ... Om nu någon är intresserad!

I övrigt har jag spenderat flera dagar med att skotta snö. ~muttrar~ Har jag om möjligt nämt att jag hatar snö?

Favorit i repris från förra vintern: "Jag tycker att den som kom på snö borde få en ordentlig och välriktad pungspark!"

En favorit av mina tweets (som jag fick ploga igenom för att hitta tweeten ovan): "Man vet att man är konstig när man drömmer om efterbörd!" ... Det var en konstig dröm, jag minns den än!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0