110413

När jag läser det här så blir jag på något vis ruskigt skadeglad! Ni får gärna se mig som en dålig människa för det - men jag har kan inte hjälpa det. Helt enkelt av den anledningen att jag inte förstår henne! För i min världsbild så går det inte ihop att; utan vare sig jobb, fast ekonomi och partner skaffa sig 14 barn! Det funkar inte. Och sen bara gå och tro att allt "löser sig". Hur funtad är man då?

Jag tycker synd om barnen, inte om henne, hon har själv satt sig i den här sitsen - medvetet!

Jag bli förbannad när jag tänker på att de troligen inte har en chans att få allt som de behöver, och då talar jag inte bara om mat - utan närhet och en chans att bli "sedd" av sin förälder. Tre av dem är dessutom handdikapade och kräver om möjligt ännu mer tillsyn. WTF liksom? Hur fungerar det egentligen i USA, äre bara att knalla in på första bästa klinik och peta in ett par embryon? Finns det ingen som helst läkar- och psykologkontakt? Det borde ju inte heller vara gratis - och innan de senaste åtta kom så hade hon redan sex stycken barn, så hon borde väl förstått att barn kostar pengar? Eller? Om hon nu inte gjorde det så vet jag inte om hon är tillräckligt kapabel till att vara mamma. Och vart är isåfall de socialamyndigheterna?

Och nu är jag ju iofs inte själv mamma, men 14 blöjbarn? Sug på den. Hade väl kunnat ge den starkaste människa nervsammanbrott!?

Hon har erkännt att den enda inkomst hon har kommer från media - genom att sälja bilder och artiklar. Men hon vägrar "reality" (typ Jon & Kate +8) då hon inte tror det är bra för barnen. Men porr är tydligen okej att vara med i? (Hon då, inte barnen) Dessutom blir hon trött och förbannad när hon är ute med barnen och försöker göra något normalt som att gå till lekparken, men paparazzi och vanliga svensson gör dem till en form av attraktion. Tro fan det. Det är ju hon som gjort dem till det!

I vanliga fall så är jag inte pro-vräkning av barnfamilj. Men - i det här fallet gör jag ett undantag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0