100609

4 år sedan studenten idag.
4 år !?
Vart tar tiden vägen egentligen?
Vad har man gjort på de 4 åren dådå? Inte mycket känns det som.
Träffat Patrick. Flyttat tre gånger. Börjat studera.
Inte dåliga saker eller så, men man kan ju tycka att man borde hunnit med mer?!
Men men, allt "annat" ska man väl hinna med sen också...





Sitter och tränar bort min fula telefonfobi också.
Fick ju förra veckan reda på att jag inte längre hade något sommarjobb, så nu är det bara att ringa runt som ett as och söka ett nytt. Går sådär skulle jag vilja påstå. För det mesta är det ingen som svarar - så pass sällan att jag faktiskt blir förvånad när de gör det, men iaf. Har pratat med 5 stycken hittills. 2 Hade ingenting, 2 skulle kolla och höra av sig om det kom in något och 1 som eventuellt hade och som skulle höra av sig i slutet av veckan. Har typ 4 ställen kvar att ringa till som jag ännu ej fått tag på.

Har skrivit ett CV idag med.
Tror jag ska mail-terrorisera alla med ett sådant så att de ifall det skulle dyka upp något kan höra av sig till mig! :)

Men bäst av allt är iaf att jag inte längre får panikångest när jag ringer.

Och ifall jag får ett jobb går jag med i vårdförbundet direkt! Så jag inte hamnar i denna situation igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0