101219

Snö!
Denna satans snö!
Idag hatar jag snö lite mer än vanligt.
Tror inte ens jag kan räkna upp hur många gånger jag förbannat detta ting under dagens gång.
...Eller snarare kanske traktorn, hade den fungerat som den ska så hade vi/jag inte behövt skotta undan skiten. Gången och trappen är väl en sak, men hela VÄGEN? U-uh. Not my thing. Och snöslädarna var det ingen idé att hålla på med, pudersnö som det är så fyllde det upp på ett tag - så jag har stått med snöskyffel/spade. Nu har jag ont i ryggen! Och inte lite ont heller - om jag kommer ur sängen imorgon blir jag förvånad, på riktigt!

Och för att inte tala om bilen!!!

*suck*

Har nog varit mer än vanligt irriterad på saker och ting idag. PMS, I think!

Detta låter förövrigt intressant - tror ni jag kan få Patrick att gå med på detta? Fast jag förstår inte ... är det ingen frukost med eller är frukten frukost?

Kommentarer
Postat av: anne

det där verkade väldigt skumt!

jag hade inte vågat mig på den dieten.

2010-12-20 @ 11:57:11
URL: http://annoee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0