101202 - Day 2

Day 02- The meaning behind your Blog name

Mitt bloggnamn är Dynasty. Vilket är ett namn jag använt mig av på internet länge, länge. Långt innan jag hade en blogg. Det är mitt screen-name så att säga, och jag har det som användarnamn här och var, samt som mitt nick när jag spelade - P tyckte det var bra eftersom det låter som "die-nasty" när han uttalar det, en liten parantes bara!

Jag vet inte varför jag gillar det så mycket, men jag kan säga vartifrån jag snott det. Då det inte var inte jag som kom på det från början. Utan jag har tagit det från en tatuering som Lauri Ylönen (sångare i The Rasmus) har. Och det var på den tiden när jag var liiite mer besatt av finsk musik än vad jag är nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0