090908

Varit en städdag idag. Inte jätte roligt, men jag har hunnit med mycket och är relativt nöjd med hur resultatet blev! (Eller inte, är aldrig nöjd!) Fast, det är ju klart att det fortfarande finns saker att göra. För det gör det alltid, som att tvätta och diska och så. Men det orkar jag inte ta idag. Det får typ bli på fredag - för nu är det skola i två dagar igen!


Tänkte att jag skulle vara lite snäll och baka en paj med. Så jag gick ut för att plocka blåbär. Men säsongen är tydligen över - så det fanns inga kvar! : ( Då blev jag lite besviken faktiskt! Så jag gjorde en paj av saker jag hade inne istället; ananas, hallon och jordgubb - som jag mixade ihop! Det blev gott det med. : )


Än har inte myran kommit. Men kommer den imorrn så vinner iaf jag vadet! :p 090909 - jag tyckte det var ett bra datum iaf. Men men, Vi får se om myran också tycker så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0