090712

Näst sista semesterdagen idag! ... Men jag har väl lite strödagar sen kan jag hoppas! ^^

Min diskmaskin fungerar igen! : ) Intresseklubben antecknar förstår jag. Men, det är stort för mig! Som inte kunnat använda den sen straxt efter nyår typ! Och diska i ett handfat är inte direkt att rekommendera! Speciellt inte sen när jag inte hade varmvatten heller! : / Men aja. nu har jag maskinen och den värmer ju vattnet så - det går hur bra som helst, är inne på andra maskinen tror jag! Ska fan diska om allt jag har haft stått - det har ju sprungit möss och annat på det! ~ryser~

Har satt upp mina fina hyllor i vitrinskåpen också. Hyllor av glas - är typ rädd för att ställa saker på dem! :S Tror inte att de ska hålla. Men det borde de väl?

Aja, nu ska jag försöka få igång lite musik, vara mig själv och diska lite mer! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0