Söndag

Nu är mina kissar hemma! xD Vi hämtade hem dem igår! Nu väntar vi bara på att de ska fånga de första mössen så blir allt bra! Haha. Det vore ju bra - men det är inte bara därför som de fick komma hem. Har saknat lurvbollarna! MiniMe ligger i mit knä och spinner nu! Bara det är ju guld värt!

I fredags färgade jag håret igen - back in black! Utväxten såg ju bara för hemsk ut. Usch. Får se om jag drar i några lila slingor sen också? Kanske. Men till sommaren sen, då ska jag nog blondera det igen! Det var länge sen det var långt och blont - typ, gymnasiet sist! :S

Och ibland är världen bra liten. Träffade en gammal gymnasiekompis igår, som jag inte sett sen studenten - hon följde med några kompisar hit, ovetandes om att jag bodde här. Vad är oddsen för det liksom?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0