Söndag

Har reglat idag. Eller, ja, inte jag så mycket kanske, det ska jag inte säga - för det vore lögn. Men Patrick och Tias gjorde det. Jag skulle såga lite - men det gick sådär om jag ska vara ärlig, och det ska man ju - iaf lite granna. Det blev hursomhelst bra, fast strecken såg sneda ut från början. Känns lite som vi är igång med köket på riktigt nu! Känns bra!

Och så har jag upptäckt att vi har minst TVÅ stycken möss på nedervåningen. Hörde dem imorse. Usch. Otrevliga små djur. Synd jag blir så blödig när det gäller att ha ihjäl dem. För det är ju faktiskt ganska så söta. Så ja, Patrick får ta hand om den delen kan jag ju säga! ; ) ... funderar på ifall de kan ta sig ut nu när vi täppt igen hålen i köket! (Läs föregående inlägg!) ... Hm, men Patrick tror att det fanns åtminstone ett hål till som de kan ta sig ut igenom?! Får se hur det går med det! Blir att ta hem katterna, så kan de jaga dem! MiniMe borde vara bra på det iaf! : ) Saknar mina lurvbollar också!

Och så har vi upptäckt att ett av de rör som finns i köket - inte längre används! Bara att kapa väck! Yes. Ett problem mindre! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0