It feels like it will be monday all week this week.

En ny vecka är här. Tiden tuffar på. Men usch och fy för måndagar alltså. Det är ingen rolig dag. Alla är trötta och sega efter helgen - trots att det egentligen borde vara tvärtom. Men det är väl för att man är nedbromsad och inte riktigt fått upp farten än. Aja, den här veckan bjuder iaf på tre dagar på universitetet, en ledig dag, jag ska med Lotta på Hindersmässan, vi ska måla upp elen i köket, ha en tenta och så fyller Patrick och DK år också! Inte en lugn stund känns det som. Men vi har iallafall reglat klart taket i köket nu! :D Så nu känns det faktiskt som att det inte är så mycket kvar! :p

Pratade om psykiska sjukdomar och psykofarmaka idag. Och självklart då också om Manodepressivitet - och då kan jag bara inte låta bli att tänka på en viss person. Även om det nu var ett bra tag sedan vi såg personen i fråga - så kommer tankarna fram ibland...Jag är inte arg längre - det var länge sen, om det nu var så? Bara besviken...

Men men. Till något roligare! Discshop har fått in massor med Twilight Merch nu - och, dom har tröjan jag vill ha! Så nu behöver jag inte importera den - vilket hade lett till dyrt porto och tull! Jag kan bara beställa den därifrån!  :) OCH så kan man nu förhandsboka DVD'n också! Oh, yes! ~HappyDance~

Kommentarer
Postat av: isa

Vem är du besviken på?

eller de har ju jag inte med att göra, men tänke om det var mig. Vårt msn är cp så jag kan inte skriva till någon där. Tyvärr!

Lycka till med tentan :)

2009-01-31 @ 13:02:28
URL: http://isabellesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0