Fredag

Gick på Hindersmässan med Lotta idag. : ) Det är alltid roligt att umgås med någon som är lika galen i vampyrer och diverse andra saker som en själv. Haha! Det var ju ett tag sedan man såg henne så, det var kul vi fick dagen tillsammans. Fast jag glömde ta med hennes julklapp - men hon fick se en bild på den, och hon var nöjd! Tur de. Hon får dem nästa gång vi ses istället! : ) Hittade massa fina saker på marken - fast egentligen handlade jag mest på H&M! Hehe! Patrick sa att jag bara åkte dit för att köpa en ny HIM tröja och kola. Jag kikade visserligen på HIM tröjor - men de som fanns hade jag redan, eller så var det dåliga tryck. Synd! Och, kolan, ja - pengarna tog slut precis innan så - det blev inge, orkade inte köa för att ta ut mer heller :p Så kan det vara.

Gick runt och kollade lite på baby kläder också. Fanns massa söta. Kollade för att se om man kanske skulle köpa till kusinen som får när som helst kan jag tänka. Han skulle ha kommit ut i Lördags, men icke. Theodor, kom ut någon gång då då! Vad är det förresten för storlekar man ska köpa till sådana där färskingar? Jamenar, de kan ju inte vara alltför stora, eller? Storlek 64/68? Förslag?

Var iväg och vaccinerade oss igår (vi, som i jag de jag läser på uni med) mot Hepatit B. Bra att ha det och skolan betalar så. Hade själv inte tagit några sprutor sen mellanstadiets stelkramp så jag hade inga färska minnen av hur det går till. Men det var iaf inget att oroa sig för. Nålen kändes inte ens. Det enda som var, var att det "tryckte" i armen när vätskan åkte in och det kittlade i handen när det spred sig. Men inget obehagligt eller smärtsamt. Nu är det lite ömt - och det känns av ibland om jag använder muskeln för mkt. Annars oki. Och inga biverkningar so far! Skönt det. För biverkningarna var "Influensaliknande" och Feber. Och inget av dem lät tilltalande.

Imorgon bitti är det tenta. 8.00 - på en LÖRDAG! Omänskligt! ; ) Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0