090825

Alla får lön idag, utom jag, jag får vänta tills på torsdag. Suck! Men men, vad gör det? Allt lär ju försvinna på en gång ändå :p

Har rensat en del idag, bland papper, pärmar och annat. Och har upptäckt en sak med mig själv (förutom att jag sparar på alltför mycket onödiga saker); jag är fan en penn-kleptoman! Hittade pennor ÖVERALLT och jag vet knappt var de flesta kommer ifrån? Jag har inte köpt dem, det är en sak som är säker. Men, man går på mässor och plockar på sig. Och på jobbet tar man och får med sig hem. Och andra ställen också är jag säker på :p Haha, så saknar ni pennor - jag kanske är den som har dem! ; )

Imorgon ska jag träffa Lotta aka. Fluffludd : )
Det ska bli kul - prata vampyrer och musik. I like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0