090419

Helg, härliga helg! Stördes igår av en tenta - men resten av tiden har jag bara tagit det lugnt!

Marie var här i Fredags. Visade upp lite produkter; var i förväg inte helt säker på vad jag hade förväntat mig - men jag blev glatt överraskad! Mycket bra hudvårds produkter i hög kvalité! Ska köpa på mig en del när plånboken tillåter! Blir nog iaf en scrub den här månaden : ) Är -ärligt talat- själv ingen sådan som brytt mig alltför mycket om min hy och så. Orkar inte lägga energi på det - men det här kändes bra. Något som jag skulle kunna se mig själv använda jämt! För det vore ju inte helt fel att bli av med alla pormaskar! ... Patrick, Mattias och Ika blev också lite provdockor! Hehe. Patrick och Mattias handlade saker för mycket mer pengar än jag! Men så är det med karlar...ser de något de vill ha, så ska de ha det nu - inte sen, nu! Tjejer är lite mer veliga :p

Sen blev det ju såklart att ta igen lite tid - var ju ett ganska så bra tag sedan sist! Husvisning, Guitar Hero och Grillat! Trevligt, trevligt!

Sålde moppen igår. En sak mindre på gårn! ... Vill börja påta i jorden snart : )

Vill ha mitt schema över sommarn också - får se hur mycket jag får jobba! Mycket hoppas jag!

Funderar på att träffa Lotta i veckan! Har inte sett henne sen i februari! ~bad me~

Ne, nu ska jag hitta en bok med en stark karaktär vi kan analysera utefter Freud's teori...! ~wish me luck~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0