Söndag

Sitter och skriver på min laptop idag ^^ Älskling gav mig den i en för tidig julklapp häromdan! : )

Det blev ingen julshopping idag. Det var ngt fel på DK's bil. Men imorrn, efter uni, då blir det av! Har en del kvar att köpa tyvärr. Det är nog min sämsta sida, att jag skjuter upp allting tillochmed sista minuten - JÄMT! Spelar ingen roll vad det rör sig om, jag är sen iaf. Har nog lite av en slacker attityd! :/ Men tillbaks till ämnet. Snart är det jul! Och jag har nästan allting kvar att handla (nej nu ljög jag lite) och jag har inte skrivit DK's julbrev - som faktiskt är en tradition, dock uteblev den förra året av okänd anledning. Men iår hade jag tänkt skriva ihop ett... hehehe.... får se vad det blir av det hela! Men iår har jag iaf skickat ut julkort - sådana blev det inga förra året av ja, ganska så uppenbara anledningar - men i år kom dom ut : )

Blade och Carro var här en stund förut.
Det var trevligt - men är inte så skojj att ha folk här när huset ser ut som det gör! Tur vi ska styra upp det här snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0