110817/2

Känner för att dela med mig av en drös med bloggar jag följer, en del seriösa, en del lite mindre seriösa. But here it goes.

Kurt Sutter - skaparen av min nya favoritserie Sons of Anarchy! Mannen är ett geni. Läs bloggen och kolla på serien!
Egoina - Egoina må se rosa ut, men hon är långt ifrån. Bloggar om världen från sitt eget perspektiv!
Lady Dahmer - Även om jag långt ifrån alltid håller med om vad hon skriver, så är hon väl värd att följa! Provokativ om något. Får iallafall alltid mig att fundera på världen omkring mig och genus.
Jared Leto - Sångare och frontman för det bradiga bandet 30 Seconds To Mars. Det är mest bilder från hela världen och inte så mycket text. Men bilderna är bra!
Mirka - 10 (snart 11) barnsmamman som man fick börja följa i Tv4's Familjen Annorlunda. Väldigt 'Down to Earth' så får man följa deras vardag!

Och om ni mot förmodan har en twitter så gå in på min (följ mig) och så följer ni alla som jag gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0