110415

Fredagstankar

Mobiltelefonens sim-kort har på något vis självläkt. Halleluljah! Så från och med igår så kan man sms'a och ringa till och på den. Mycket trevligt!

Har spenderat dagen ute - ingen värme direkt, då solen lyser med sin frånvaro. Men med mycket att elda i tunnan så höjs temperaturen en hel del ändå. Har även grävt en rabatt på baksidan, fyllt på med kompostjord och petat i lite frön. Får se om det tar sig något. Patrick vill helst att allt ska komma upp NU, men riktigt så blire nog inte.

Angående "håriga ben" debatten som pågår och Gilettes diskvalificering av en bild på håriga ben i en av deras pågående tävlingar säger jag bara så här; att "tjej-hyvlar" eller "kill-hyvlar", vad fan spelar det för roll? Rakar man benen bättre om hyveln är i en speciell färg? Det tror jag inte! Själv använder jag mig av några hyvlar som Patrick i ett svagt ögonblick började prenumrera på. Han använder aldrig alla själv - så då tar jag dem istället! Fungerar bra! Så det borde inte bli svårt att bojkotta ovan nämnda företag. :p

Och Bradley Cooper må se bra ut. Men någon "Crow" är han inte. Har sagt det förr, och kommer väl säkert säga det igen. Brandon Lee är "The Crow" och ingen annan. Ingen remake kommer klå den filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0