110403

Ovanligt munter i föregående inlägg känner jag. Men ja, livet är som det är ibland. Ibland behöver man skriva av sig och ibland så behöver man kanske tillochmed skrika lite. Nu känns allt däremot bättre. Och om man nödvändigtvis måste veta vad allt handlade om så ring och fråga... Hem, för jag har fortfarande inte fått något sim-kort av Telia. :p

Väntar på massa saker nu; Sim-kortet, schemat för sommarjobb och så papper med tillstånd för övningskörning.

Nä, snurrar för mycket tanker om saker till höger och vänster och jag kan inte få ihop något i huvudet för tillfället. Så jag får ta det en annan dag.

DK och jag ska förresten starta ett eget parti - lär bli bra! ;)

Man vet att man börjar bli lite gammal när man diskuterar politik i över en timma :p



Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hej!

Tack för kommentaren på min blogg :)

Det är så att jag har en kompliteringstenta i psykologi. Och en av frågorna är den. Men våran lärare är inte som alla andra. Hon är inte behörig i ämnet och har undervisat oss fel i väldigt mycket på kursen, och de har vi sagt till om. Men just denna fråga är klurig att svara på. Eftersom de hon har sagt under en föreläsning ang psykoanalysen inte var rätt. och när jag skrev det som svar på frågan förut så satte hon fel på den, fast hon själv hade sagt svaret. Men men.. jag vill försöka reda ut hur det verkligen är runt den där frågan. Tack för ditt tips :) MVH

Isabelle

2011-04-03 @ 22:21:19
URL: http://isabellesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0