101115

Jag föddes inte för din skull och tänker därefter inte leva efter dina regler.
Tycker du inte om mig så är det ditt problem inte mitt.
Snackar du skit bakom min rygg så kan du inte förvänta dig att jag ska vara ärlig mot dig.
Jag bryr mig inte om att du inte gillar mitt utseende, jag gör mig ändå inte fin för din skull.
Du kan kalla mig vad du vill, för tro mig - jag vet redan vem jag är.
Gå runt och skrik dina falska ord, du bevisar bara hur låg och patetisk du är.
Gå runt och hitta på falska rykten om du vill, men både du och jag vet vem det är som ljuger och en dag kommer alla att få veta sanningen.
Jag behöver inte hundra vänner eller kallas populär, jag har mina närmaste och det är dom jag behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0