100509

VFU'n är slut. Känns bra och sorgligt på samma gång. Har lärt mig mycket och vet vad jag behöver träna på tills i höst och nästa vfu. Men det känns ändå som jag är på rätt väg. Men det blev ju som sagt lite stressigt och rörigt för mig i början. Har man varit ifrån själva omvårdnaden och liknande i ett halvår så tar det lite tid att komma in i det hela igen - men nu är jag inne och då jag ska jobba i sommar så ska det nog inte försvinna allt för snabbt till nästa vfu.
  • KTC-examination på tisdag. Känns bättre den här gången än sist.
  • Specifikomvårdnadstentamen på Fredag - känns okej. Blir att läsa en del inför den. Men det mesta är ju sådant som man gjort under vfu'n nu.
Måste klippa burret känner jag, börjar bli lite för långt. Men har inte råd att gå till en frisör. Undra om svärmor kanske kan klippa igen? Måste göra det innan Lördag iaf. Så jag ser lite fin ut iaf - ska gå på bröllop och allt! Men men. Vi får se...kanske kan fråga mamma? Eller...nja!?

Hoppas vi får svar på läkemedelstentorna snart. Dom kändes för bra. Så det är säkert bara å göra om :p Haha, nejrå. Tror dom gick bra!

Har börjat cykla till frövi nuigen. (Beach 2010) Går bra. Tar cirka 45 minuter. Jobbigt första dagarna bara - speciellt med träningsvärk på underliga ställen ;) Patrick har också köpt sig en cykel nu - tanken är att han ska börja cykla till jobbet. Så vi får se när han börjar med det!

Hoppas jag får schemat för sommaren snart också. Vill börja jobba! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0