100127/2

Tvättade nyss ur näsan med tops. Det behövdes - och är faktiskt inte alls så obehagligt som det låter. Själva anledningen till att jag behövde göra det var dock att jag varit ute och sotat våran panna. Och då får man mer eller mindre räkna med en del sot i näsan. Hehe. Men men, det behövs ju göras. Skulle ju kunna använda munskydd/gasmask - men, jag vet inte - tycker inte om den "luften". Det luktar konstigt. Så jag skulle ju vara rätt så körd i ett ev. krig som innebär att man behöver använda gasmask!

Annars har jag idag pluggat engelska och betalat alla våra räkningar! Ser dessutom ut att bli en bra månad - första på länge! : )

Och på fredag får jag träffa Fluffludd - aka. Lotta! : ) Traditionsenligt träffas och gå på hindersmässan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0