100205

Är fortfarande dålig på att blogga. Illa. Med tanke på hur mycket tid jag egentligen spenderar framför burken.

Börjar känna mig trött på snön också. Man blir lätt det när man har hur mycket so helst att skotta (läs. gångar och en hel satans väg.) och traktorn la av innan snön! Skottade av vägen en enda gång med snösläde - jag och P hade varsinn. Det tog hela dan och lite till - och vi har INTE gjort om det! Speciellt inte sen vi fick veta att grannen kunde skotta med sin traktor. ... När det är så mycket snö att man inte kan komma av gården med bilen, då är det helt enkelt för mycket snö!

P har varit sjuk i veckan. Men jag har klarat mig bra! :)

Dock strular det ju lite för mig, för när han är sjuk så åker han ju inte till Frövi - och jag kan inte ta mig till skolan. Men det löste sig som så att pappa kom upp och hämtade mig innan han åkte till jobbet de två dagar jag skulle iväg. Ibland så suger det att inte ha körkort - speciellt när man bor 1 mil ifrån "stan". På sommaren är det ju rätt lugnt, då kan jag ju cykla hur jag vill - men på vintern? Då är jag lite mer begränsad. Måste fixa nytt körkortstillstånd snart!

Och om ett par dagar så kommer HIM's nya album ut! :) ~happydance~ P ska köpa det åt mig! :) Bara för det slänger jag upp ett par bilder på "Gud" aka Ville Valo!











Nästa gång de ska spela i Sverige så bryr jag mig inte om vad P säger - då tar jag med mig DK och fluffludd och går och kollar på dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0