101212 - Day 12

Day 12- Why did you start blogging?

Jag startade blogga för att ha en plats där jag kunde skriva av mig, om allt och ingenting. Jag tycker om och skriva och det är ett perfekt verktyg att ha för att sortera alla tankar och funderingar som jag har i huvudet. Allt jag inte kan säga högt - det skriver jag.

Dessutom har jag märkt att jag inte minns lika bra nu som jag gjorde förr - och då är det helt perfekt att skriva ner det för att kunna komma ihåg vad som hände och när.

Uhm. den här bloggen är inte lösenordsskyddad - kommer heller aldrig att bli! Jag vet inte vilka som läser - känns ganska bra att inte veta heller då jag inte vill börja censurera mig själv. Men om jag har något "känsligare" att skriva om - eller om det är sånt som jag anser vara mer för 'my eyes only' - så skriver jag om det på LiveJournal! (För den är LJ Friends Only!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0