101201 - Day 1

Day 01- A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself



01. Vampyrfantast! Böcker, filmer, allt! Och det gäller alla sorters vampyrer, inte bara Twilight!
02. Älskar att läsa, gör det mycket och gärna och helst på engelska.
03. ...Väljer engelska för jag tycker deras språk är mer utrycksfullt än svenskan.
04. Läser på Örebro universitet och ska en dag bli sjuksköterska.
05. 23 år gammal och har ännu inte körkort - trots att jag borde.
06. Är dotter, syster, sambo och bästa vän till några av de bästa!
07. Skriver en hel del när jag har tid och en plotbunny slår till. Dock inte så mycket som jag skulle vilja.
08. Passioner i livet är fanfiction - kan hur lätt som helst fastna i en fic och spendera timmar där.
09. ... och musik! Måste ha musik i bakgrunden, och har alltid min iPod med mig.
10. Är gudmor åt världens sötaste charmtroll - Fernando!
11. Är blyg och försiktig när jag träffar nya människor sen är jag mest en orkan.
12. Tycker inte om kyla och snö.
13. Tycker om att fotografera och pyssla i photoshop. Dock inte gjort det på länge pga. tidsbrist.
14. Min favoritfilm är The Crow med Brandon Lee.
15. Envis!

Jag är egentligen inte så värst intressant! Men som de sa i hjärnkontoret när jag var yngre - frågar man inget så får man ingenting veta - så om någon undrar något om mig är det bara att klicka på kommentatorsfältet och  ja, fråga. Jag svarar troligtvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0