090909

En helvetes-skit-dag idag! Så det så. Tänker klaga av mig allt jag har, bara så du vet så är du nu varnad så att säga! Bussen till universitetet var försenad. (som alltid) Den var överfull med folk. (som alltid) Stod längst bak ihoptryckt som någon jävla sardin. Hadet för en gångs skull med mig en matlåda, då vi skulle gå till 17.00. Men när det var lunch och jag skulle gå och hämta den, ja; DÅ VAR DET NÅGON FAN SOM SNOTT MIN MATLÅDA! Jag menar vem gör det? Det fanns ingen annan med likadan burk eller påse! Och om man nu skulle råka ta fel - så ser man väl det innan man börjar äta! ~morr~ Så jag fick ingen lunch. Och pank är jag med. Åt en kexchoklad - inte så mättande direkt. Och när jag hämtade ut min tenta (vars poäng jag behöver för att få cash - och som jag trodde jag klarat galant) ja då var den underkänd. FAN! Fällde några tårar av ilska när jag gick till bussen och på den.

Undrar om lillebror kanske såg det. För han var tydligen också på bussen (jag hade inte sett honom) och när vi kom ner till stationen så bjöd han på glass. Och då blev världen bra igen! xD

Jag visar det nog alldels för sällan. Men jag tycker faktiskt om min lillebror - och ja, de äldre bröderna med! : )
Det är nog så att man tar varandra lite för givet. Det är synd. Jag får bjuda honom på en glass när han är nere någon gång!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jo de är ju tur att de bara är som en vanlig influensa men inge kul ändå ;P hehe



Tack det ska jag. :)

2009-09-10 @ 12:51:55
URL: http://theangeljezziie.blogg.se/
Postat av: Jessica

Btw, du hade lite osis igår :P Synd. men tur att bror din lyste upp din dag! ;D

2009-09-10 @ 12:54:34
URL: http://theangeljezziie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0