090308


Tias skulle ha flyttlådor så jag och Patrick var med till IKEA. Vi köpte denna byrå - så nu slipper vi ha alla våra kläder i en hockey-trunk. Skönt de! Köpte lite extra flyttlådor till oss själva också, inte för att vi ska flytta - utan för att kunna organisera lite i garderoberna som vi förövrigt städat ur (liite iaf - det är ju inte våra saker som står där!) tillsammans med gäst-/blivande dator-/skräprummet. Vi får ju en stycj inneboende igen - typ, nästa helg - och då måste ju han få plats någonstans också.

Hela huset ser mer eller mindre ut som ett katastrofområde numera - eller, det har det väl gjort sen vi flyttade in! Men, aja, ska bli skönt nu när Patrick inte längre är sjukskriven och vi kan få fortsätta med köket - är trött på micromat! Jag vill ha riktig mat - jag vill kunna laga mat - och framför allt - jag vill ha en diskmaskin! Det funkar liksom inte att diska i badrummet hur länge som helst, handfatet är för litet! End of rant!

Började läsa Sylvia Brownes - "Besök från andra sidan" (för femtielfte gången) imorse. Och ja, hon är bara för bra! Brukade spana in i tv-tidningen vilka dagar hon var med på "The Montel Show" - och så gick jag upp tidigt bara för att kolla på det! Måste införskaffa fler böcker av henne - och då på engelska. Föredrar att läsa på original språk - om jag kan, vilket iofs bara innefattar engelska, men iaf! Tänker inte diskutera boken mer än att jag rekommenderar andra att läsa dem. Och om bokens ämne i sig får folk tro/tycka vad de vill!

Fråga; jag vet att jag inte har sådär värst många läsare och så - men om någon av er få har eller vet någon som har boken "När Kärleken Kom" av Louise Boije af Gennäs och vill sälja den - hör av er! I want it! Har letat överallt men utan resultat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0