090610/2

Hantverkaren har varit här i nästan en vecka nu. Matrummet blir klart imorgon och köket på fredag/lördag? ~hoppashoppashoppas~ Det är fasligt vad fort han jobbar. Vem vet? Kanske att hela nedervåningen blir klar tills midsommar? Det vore ju skönt! Slippa allt stök och ha ett riktigt kök - det var ju ett tag sedan nu ; )



Bjfic-siten ligger nere : (
Men my sources (LJ och Google) säger att det bara är tillfälligt - då mod:en är bortrest och inte kan fixa det just nu.
Hoppas det stämmer. Var ju mitt i flera fic's. Kan ju inte bara lägga ned då heller... Vad ska jag då sysselsätta mig med! :p FF.net har ju inte direkt många bra fic's i QAF kategorin! Synd. Men så är det när man bara har fic's som ratar upp till M. Men men. :p



Lillebror tar studenten på fredag. Och Jessica slutar nian. Och jag undrar lite lätt hur det gick till - jag menar, om de nu är så pass "stora". Hur gammal är inte jag själv då då? :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0