090731

Dags för sängen snart tror jag, känns som det börjar bli dags för det. Imorgon åker Patrick mfl. ner till Manntorp - blir själv tills på Lördag kväll. Aja, ska nog gå bra. Annars får jag väl åka till Frövi och sova :p

Har städat idag. Lite duktigt. Fast jag fick lite påputtning innan kan man säga.

Annars; varit ledig i två dagar - men nu blir det jobba hela helgen. Har bakat en del med; nu när jag äntligen kan igen. Två omgånger kanelbullar, en plåt med brownies och två blåbärspajer. Varav den ena tog slut fort när Patrick, Mattias och Krister delade på den. ; ) Får se om vi inte får ta och köpa oss en egen sån där köksassistent också - kan ju inte låna mammas hela tiden heller! Fungerade bra och smidigt med degen! : )

Är i princip klart på nedervåningen nu med! Småplock kvar. Ska ta nya bilder snart och lägga upp! Blir så fint så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0