Uppdateringar

Shit. här har man inte skrivit på ett tag nu, känns det som. Måste ha varit en två veckor sedan sist! :S

# För att fortsätta på det föregående inlägget så vill jag säga att det löste sig; slamsugen kom på Måndag morgon! Det tog dem nästan en timma att få loss stoppet, inte så konstigt då att vi inte fick loss det själva! Vi blev säkert en 2000:- fattigare, men det får det vara värt att ha ett fungerande badrum! Kan jag tycka iaf!

# Nyår var trevligt - vi var här hemma och firade! Tias, Henke och Stefan kom över - så vi var inte så många, men de lät som att det var fler ; ) Haha! Hade en Bacardi Watermelon + Sprite till mig själv - gott! Många raketer blev det också! Vi såg mest våra egna - men vi hörde desto fler! Lät nästan som om man befann sig i ett krigsområde...

# Det går en del framåt med köket nu också! Det är för närvarande helt tomt! ; ) Idag sprutade vi ner byggskum efter väggen under där diskbänken satt, vid avloppet  - var hål mer eller mindre ända ner till källaren! Kan förstå att det kommit upp möss och råttor där - men nu ska de förhoppningsvis inte kunna komma upp mera! Påtal om möss förresten, så hittade vi ett musbo (eller föredetta) under diskbänken! :S Usch. skelett och grejor - där har de säkert levt bra, men INTE nu längre! Hehe! Hoppas de håller sig borta från min soffa nu också!

Imorgon blir det till att regla - så pappa kan komma sedan och fixa med lite el så vi kan gipsa väggarna och lägga golvet : )

# Skolan har börjat igen. "Bara" 5 terminer kvar nu! Ska börja en kurs i sjukdomslära och farmakologi nu! Låter svårt - men det ska iaf bli kul!

# Vet att jag lovat bilder på BDB och de kommer - har haft lite datastrul + att jag varit lat - men de kommer  :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0