sjuk.

Är hemma sjuk idag.
Känns så där. Vaknade inatt av att jag hade jävulskt ont i magen. Gick upp för att andas och för att jag trodde jag skulle spy. Blev som tur var inget med det dock. Hatar ju som sagt att spy. Aja, drack några klunkar vatten och gick upp och la mig igen. Men jag mådde inte bättre imorse. Så jag åkte inte till skolan idag - missade iaf bara resurstid! Tror jag kan ha feber också. Ska kolla sen.

Har iaf lagt upp lite bilder på min BDB nu på morgonen - för de som är intresserade av att se mitt kök försvinna och lite annat ; )

Har jag städat lite i sovrummet.också.

Nä, nu får det bli en Ipren! xD


Kommentarer
Postat av: isa

Krya på dej!

2009-01-14 @ 19:10:48
URL: http://isabellesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0