Måndag

Är hemma hos mamma och pappa - väntar på att tåget ska gå. Har introduktion/information för min nästa kurs kl. 15:00 - 18:00. Suck. Vilka tider egentligen. Hoppas att någon mer än jag kommer! Och det är typ bara sådana tider den här kursen förresten! Och vi som vant oss vid 8:00 - 12:00, vi kommer få det svårt nu. Hehe. Eller, blir ju inte så konstigt för mig egentligen.

En nackdel med att bo där jag bor och inte har körkort är det att jag måste åka med Patrick in till Frövi på mornarna. Okej om man börjar vid åtta eller nio - för då är det lagom till att hinna med tåget. Men lite segare när man börjar sent! Skulle ju förstås kunna gå in - men det tar typ 1,5 timme och då är man helt slut när man kommer till Frövi. Cykla är uteslutet nu - pga. vädret. Och moped - tja, han säger ju att jag får ta den. Men jag på en moped? Jag tror inte det skulle sluta lyckligt ; ) Haha. Sist jag körde moped så krockade jag med en ladugård. Haha. My Misstake. Misstog bromsen och gasen. Så kan det gå. Och det var ju dessutom en liten moppe - den vi har nu är stor! Når ju inte ner till marken ju! Ne. Så det hoppar vi.

Men en bra grej med att vara här på förmiddagarna är iaf att man kan kolla på Tv4Fakta och okänd diagnos kl. 9:00 : ) (reklam reklam) Det tycker jag är ett bra och spännande program. Bra att ladda upp med det inför studierna ; ) Hjälpte mig på tentan sist faktiskt :p

...

Tror jag håller på att bli sjuklig. Har ont i halsen och är snuvig : ( Isch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0