Fredag

Vaknade vid fem i morse. Hörde något i rummet. Det var en liten mus - förstås! I mitt sovrum! Det är inte okej! Väckte Patrick och försökte fånga den - men det gick sådär, jagade iaf ut den ur rummet och stängde dörren. Somnade om. Och väcktes vid åtta av brandvarnaren! Ingen fara dock, den ville bara meddela att batterierna snart är slut. Phew. Snacka om sympatikuspåslag då! Tog ett bra tag innan jag slutade skaka, det kan jag ju säga - flög i princip upp ur sängen! :p Bra att veta att det fungerar iaf!

Tentade igår. Allmän fysiologi med anatomi del 2. Gick bra, tror jag? Vet ju inte förens man får tillbaks den!

Haha, Men jag höll på att missa min tentamen då jag glömde mitt pass hemma igår morse. För grejen var att Patrick skulle jobba över och börja vid 04:45 och då skulle jag åka med till mamma och pappa och vara där innan och inte hade jag tänkt på att jag tagit ur passet ur väska! Så vid 11 stod jag och duschade håret och mamma frågar om jag har passet med mig. Vilket jag då kommer på att jag inte har! Panik! Deras bil är trasig så vi kan inte åka och hämta det och det är försent för att låna en - då vi inte skulle hinna i tid till tåget! Så jag får inse att jag inte kan göra min tenta och mamma går till tåget för hon hade också en tenta. Jag är lite irriterade och ringer till Patrick - och vi får låna hans bil att åka in till Örebro med. Så jag ringer till mamma för att säga åt henne att vända - men får inte tag på henne. Jag står med turban - men är inget annat att riva av den, dra på en mössa och springa efter henne. Som tur är ringer hon upp innan jag hann ut men iaf. :p Hon hämtar den och vi åker till Blixterboda och fixar passet - sen har mamma fått tag på en kompis till henne som skulle ta sin bil till universitetet - så vi får åka med henne in! Så Patrick fick tillbaks sin bil och vi kom in till Örebro : ) Jäkla cirkus där ett tag - men jag fick iaf göra min tenta! ... Bäst för mig att den gick bra! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0