Fortfarande Fredag

Har städat i sovrummet idag och på lite andra ställen. Hade tänkt åka in till Örebro, men kände inte för det riktigt. Ska iaf in på Måndag så, det jag skulle fixa idag kan jag fixa då! : )

Sitter och lyssnar på Twilight nu, hehe, ljudboken måste duga då DK har originalet i Småland :p (Ingen fara, ha den tills du är klar, oki!) Rösten är halvlarvig - men det funkar! Vet inte om jag vågar se filmen igen, blir bara mer och mer emot den tycker jag - då jag noterar fler och fler skillnader! Hmpf. Aja... Har iaf lovat Lotta (lilla fluffludd)  att vi ska gå och se premiären av New Moon i höst! : ) Blir nog kul. : ) Ska bli intressant att se vad de gör med filmen - då boken var, ja, speciell - minst sagt!

Sitter och väntar på att Patrick ska komma hem - han har varit och bytt ut framrutan på bilen! Bilfirman vi köpte den av betalade självrisken ^^ Aja, Vi ska iaf åka in till Frövi och Sigge och fixa med hans dator sen!

Har en irriterand hosta också, om intresseklubben vill anteckna, torrhosta + slem och smakar typ blod. Yuek.

Jag är hungrig också. Om det nu förvånar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0